11okt

Bring a Smile wordt 5 en krijgt bijzonder geschenk

Bring a Smile is een vzw die een glimlach tovert op het gezicht van kindjes door hen een overgetelijke dag te bezorgen.

Vriendinnen Sophie Van den Bergh en Kim Van Oncen zetten zich samen met hun vrijwilligers al 5 jaar belangeloos in voor zieke kinderen en kinderen die het moeilijk hebben.

Daarom willen Gumption en ALD Automotive de dames op hun beurt in de bloemetjes zetten. De bedrijven bundelen de krachten en financieren een bestelwagen voor Bring a Smile.

CEO Miel Horsten van ALD Automotive en CEO Bart Embrechts van Gumption overhandigden op 8 september de sleutels van een Citroën Berlingo plechtig aan Sophie en Kim.

Over Bring a Smile

Bring a Smile organiseert meermaals per jaar een Bring a Smile-dag in ziekenhuizen en kindertehuizen. Bring a Smile werd opgericht in 2011 nadat het het dochtertje van Sophie Van den Bergh in het ziekenhuis werd opgenomen met een diagnose van leukemie. Juliette is inmiddels een gezonde kleuter en samen met Kim Van Oncen richtte mama Sophie Bring a Smile op om kinderen in moeilijkheden bij te staan. De organisatie ondersteunt ziekenhuizen en kindertehuizen met giften en materialen.